Obserwatorzy

mBank - Banner1

wtorek, 7 lutego 2012

WYRÓŻNIENIE:)

Kochani:)

Jakiś czas mnie nie było i po powrocie odwiedzam Wasze blogi i mam niespodziankę:):)
Dostałam wyróżnienie od Etoile
Ten rok zaczął się szczęśliwie od wygranego Candy a teraz wyróżnienie:)
Bardzo, bardzo dziękuję Etoile za to wyróżnienie, bardzo jest mi miło i niezmiernie się cieszę:):)


Teraz trochę o mnie:

1. Kocham rękodzieło, samochody, psy, myszy , szczury i chomiki.
Jestem totalnie zakochana w swojej Bernardynce o imieniu Westa i tak ją rozpieściłam, że w hierarchii stadnej jestem na ostatnim miejscu:)

2. Uwielbiam słodycze a mimo to chłopak mówi że mogę się schować za stylem od miotły:):)

3. Słucham Dżemu,Massive Attack, namiętnie poszukuję sensu istnienia - przeczytałam już bardzo wiele publikacji na ten temat, jeśli wiec znacie jakieś dobre tytuły i możecie polecić, będę wdzięczna.

4. Z wykształcenia nie jestem filozofem tylko artystą rzeźbiarzem, zajmuję się głównie rzeźbą sakralną i nagrobną, przez co widzę , że z artysty zmieniam się w rzemieślnika:)

5. Gdyby słychać było moje myśli gadała bym bez przerwy:)

6. Nie lubię gotować, bo nie lubię jeść niczego oprócz słodyczy a słodyczy gotować się nie da (może trochę przesadziłam z tym jedzeniem:)

7. Zamiast gotować wolałabym siedzieć w garażu i robić drobne naprawy przy samochodzie (może ze powinnam być chłopakiem?)

8. Gdybym wygrała w toto lotka wysłała bym każdej z Was po worku przydasi, żebyście mogły tworzyć swoje piękne dzieła:)

Do dalszej zabawy typuje blogi, które często odwiedzam oraz typuję nowego bloga, który mnie zainteresował (to dopiero jego początki ale zapowiada się ciekawie:)

Komisarus
Katka
Lilka
Ludeczka
Alveaenerle
Moje Brzydactwa
Paskudka
Plecionki Joanki


Jeszcze raz dziękuje Etoile:):)

4 komentarze:

Etoile pisze...

nie ma za co :):)

ZUzanna pisze...

gratuluję wyróżnienia :)
Niektóre słodycze da się gotować ;)
No i życzę wygranej w totka!! :D

Katka pisze...

Gratuluję wyróżnienia :)

Etoile pisze...

hej daj znać czy doszła moja paczka z wymianki czarno białej, pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...