Obserwatorzy

mBank - Banner1

wtorek, 14 lutego 2012

FINAŁ WYMIANKI WALENTYNKOWEJ:)

Kochani:)

Brałam udział w Wymiance Walentynkowej zorganizowanej przez Edytkę Dziękuję organizatorce za zabawę:)

Cudowne prezenty dostałam od Ewy
Zobaczcie:


I podusia już obleczona w nową poszewkę


Moja najukochańsza psinka już się do niej przytula:)


Ewo, bardzo Ci dziękuję, podusia jest śliczna, napracowałaś się przy tych haftowanych serduchach, sa cudowne:)

Ja natomiast prezent przygotowałam dla Michaliny

Oto one:




Z tego co wiem, to zabawa udana i obie jesteśmy zadowolone z prezencików.
Dziękuję raz jeszcze za wspólna zabawę i do następnej:):)

1 komentarz:

Haftowane Prezenty pisze...

Bardzo Ci dziękuję za prezenty. Bardzo mi się podobają.
Michalina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...