Obserwatorzy

mBank - Banner1

czwartek, 10 maja 2012

WYGRAŁAM CANDY !!!!

Kochani

01 Maja wygrałam Candy u Ani na blogu Niesforne szmatki. Dzisiaj właśnie przyszła do mnie duża przesyłka a w niej cudo:)
Poszewka jest niesamowita w realu wygląda jeszcze śliczniej niż na zdjęciach. Zdolne rączki Ani stworzyły coś tak ślicznego. Podusia już obleczona zdobi fotel. Moja Westusia na początku zaczęła szczekać jak zobaczyła czarnego pieska ale potem obwąchała i wyłożyła łebek obok psiaka:)

Dostałam jeszcze wafelka i kawusię oraz liścik od Ani.

Bardzo, bardzo dziękuję Ci Aniu za ten cudny prezencik:)sprawił mi ogromną radość:)






9 komentarzy:

Mala-rzecz-a-cieszy.blogspot.com pisze...

Właśnie zakładam bloga o wszelkich candy i rozdaniach pojawiających się na blogach http://candy-i-rozdania.blogspot.com/. Jak wiesz jest to bardzo popularne działanie wśród blogerów, dlatego mam nadzieję, że odwiedziny u mnie będą szybko wzrastać.

Jako, że natrafiłam także na twoje candy, pozwoliłam je sobie zamieścić :), co zarazem rozpopularyzuje Twojego bloga. Proszę, abyś w ramach współpracy zamieściła u siebie mój link i baner, który wyślę,gdy napiszesz na maila saagas18@op.pl. Możesz polubić bloga również na Facebooku. W przyszłości swoje nowe candy wysyłaj także od razu do mnie do bezpośredniej publikacji.

Dziękuję i oczekuję na odpowiedź, co uważasz o tym projekcie?

pozdrawiam

Agnieszka

KasiaN pisze...

Wspaniały prezent! Gratulacje!

ania121971 pisze...

Masz teraz dwa pieski:) Dobrze,że się tak szybko zaprzyjaźniły;)
Pozdrawiam serdecznie,uściskaj ode mnie łapę pięknej Westusi:)

Majerczak Sylwia pisze...

Super prezencik.
Pozdrawiam

Unknown pisze...

Gratulacje :)

Majalena pisze...

Poducha - Piesio jest obłedna!!! Gratuluję

Pauliś pisze...

Ale super podusia! Gratuluje wygranej! Pozdrawiam :)

Rękodzieło Jadzi pisze...

Gratuluję śliczny prezent :)

QuadraturaQua pisze...

Super poducha! =))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...