Obserwatorzy

mBank - Banner1

czwartek, 22 marca 2012

WIOSENNA WYMIANKA:)

Kochani:)

Dzisiaj dostałam paczuszkę wymiankową z wymianki WIOSENNEJ zorganizowanej przez angelus. Bardzo, bardzo dziękuję organizatorce za zorganizowanie zabawy:)

Moją wymiankowa para została Dorotka.
Tak jak wczesniej napisałam dzisiaj przyszła do mie paczuszka. Po rozpakowaniu aż mi dech zaparło...Dostałam tak cudne rzeczy, że nawet w tym momencie leżą przede mną, patrzę na nie i się zachwycam. Zresztą co Wam będę pisać, sami zobaczcie:

Dużo słodkości a niespodzianki spakowane w śliczne woreczki:




Po otwarciu woreczków ukazały się te oto cuda:


Bransoletka i kolczyki do kompletu z ogniwek miedzi i bryłka kwarcu, małe kuleczki to chyba agat. Komplet jest prześliczny:)


Do tego cudna, kolorowa bransoletka kumihimo z wplecionym koralikiem modułowym:


I jeszcze koralikowy wazonik - zawieszka (już wisi przy telefonie):)




Dorotko - jestem zachwycona prezentami od Ciebie, są cudowne:):)Jestem prze szczęśliwa:):)

Ja przygotowałam dla Dorotki takie oto rzeczy:


Pudełeczko drewniane ozdobione technika decoupage




Oraz komplecik biżuterii z koralikami decoupage i szydełkowych na sznurkach makramowych:


Jeszcze raz dziękuję organizatorce i Dorotce za wspólna zabawę:):)

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

bardzo mi się podoba ten komplecik, który przygotowałaś - jest śliczny!

ruda@ pisze...

Ale cuda! Ja swoją paczuchę wymiankową zobaczę dopiero w niedzielę :)

moniśka pisze...

wspaniałe prezenty:)

Esterson pisze...

Dziękuję kochane, bardzo lubię wymianki, to naprawdę świetna zabawa:)

Dora pisze...

Dziękuje Ci bardzo za prezenty. Pudełko jest śliczne, a komplecik jeszcze bardziej. Idealnie pasuje do bluzki, którą mam, więc już wiem w co się ubiorę jak wrócę do pracy :) Niech mi dziewczyny zawiszczą :) Jeszcze raz dzięki serdeczne za świetną zabawę!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...